Az egyik leghatásosabb gyakorlat a kerek popsiért

Te is kerek popsit szeretnél

Szerintünk a guggolás az egyik leghatásosabb gyakorlat.

A HELYESEN végzett, saját testsúlyos guggolás megdolgoztatja a feneket, a comb izmait, de még a törzsünket is.

Hogyan is végezzük helyesen

Egy arasznyival nagyobb vállszéles terpeszt felveszünk, enyhén kifelé néző lábfejekkel.

A csípőnk hátrafelé megindításával-anélkül, hogy túlságosan előredőlnénk vagy a hátunkat begörbítenénk-guggolunk le a sarkunkra, de minimum csípő vízszint alá. Mintha hátra szeretnél leülni egy székre, indulj el lefelé.

TIPP:Ha ereszkedés közben túlságosan előre dőlnénk, helyezhetünk a sarkaink alá egy-egy tárcsát.

Figyeljünk, hogy a sarok a talajon marad, térdeket nem húzzuk semmiképpen egymás felé, inkább kifelé toljuk.

TIPPEhhez segítségünkre lehet egy gumiszalag, amit térd alá helyezünk. Így tudatos combtávolítás történik.

👉🏻Kezeinket mellső középtartásban kinyújtjuk.

Ha már megvannak az alapok…

🔹Rövid idő alatt érhetünk el fejlődést benne. Ezután érdemes átváltani kettlebellel, kézisúlyzóval, később rúddal való guggolásra.

🔹Saját testsúlyos gyakorlatokkal is szép eredményt érhetünk el, testépítő formát nem valószínű de számunkra egy esztétikus forma és kerek popsi a cél.

🔹A saját testsúllyal végzett gyakorlatok nagy előnye, hogy bárhol és bármikor kéznél vannak.

🔹A guggolás egy alap gyakorlat ezt ne feledjük, heti 2 maximum 3 alkalommal alkalmazzuk egy héten.

🔹Hétről hétre érdemes az ismétlés számokat növelni, hogy fokozatosan új impulzust kapjon az izom, ezzel sarkalljuk a folyamatos növekedésre.

Jelentkezz hozzánk privát személyi edzésre!

 

••••A képen Boda Márk, a Fittdiéta Mozgásstúdió személyi edzője••••