Ha további tippeket szeretnél, és személyre szabott életmód tanácsadást, étrendet, hogy biztos elérd a célt, látogass el az oldalamra, ahol megtalálod a személyre szabott étrend csomagokat!

KATTINTS IDE!

A LÁTSZAT NÉHA CSAL?

Kinek mi jutott először az eszébe, amikor meglátta ezt a tányért?

Én azt gondolom, ha egy állandóan diétázó,jojó effektussal küzdő személy megnézi, akkor a következőket gondolja:
– ez biztos nem diétás, milyen hatalmas adag!?
– milyen szerencsés alkat, hogy ennyit ehet?!

DE VALÓBAN SOK EZ AZ ÉTEL?

Sokan jönnek hozzám vendégek úgy, hogy ők kiszámolták mennyi kalóriát kell elfogyasztani egy nap, de mégse fogynak.

Nyilván ennek hátterében rengeteg dolog állhat, de lehet, hogy a megoldás egyszerűbb mint gondolnánk!

Ha én egész nap nem ettem semmit, azért, hogy délben ehessek egy fehér lisztes pizzát sok sajttal, akkor nagy eséllyel bele fogok férni a kalória keretembe. Akkor, fogyni kéne nem, hiszen kalória deficitben vagyok!?

Igen, abban vagy, egyrészt lehet túlságosan is, másrészt, attól hogy a kalóriát nem léped túl, ez még édes kevés a változáshoz! Hiszen nem mindegy, hogy miből viszed be!!

NÉZZÉTEK MEG A VIDEÓT, ÉS MEGTUDJÁTOK, ÉN HOGYAN LÁTOM EZT A TÁNYÉRT!

 

Alaszkai tőkehal  filét ebédeltem, wokban készült zöldségekkel, és egy nagy adag salátával

Tőkehal: magas fehérjetartalom, alacsony zsír tartalom. Pillanatok alatt elkészül, csak egy kis sóval és hal fűszerrel fűszereztem be, és egy fél teáskanál kókuszolajon sütöttem ki.

Kerüljük a bő olajban sütést! Mert az ételünk magába szívja az olajat, amire akár nem is gondolunk, és rengeteg felesleges kalóriát viszünk be a szervezetünkbe! Ne feledjétek, mindegy milyen zsiradékot használtok, általánosságban elmondható, hogy 100 grammban 900 kcal van! Tehát bő olaj helyett, wokban süssetek, sütőben, sütőzacskóban, vagy serpenyőben nagyon kevés zsiradékon.

A zöldség fagyasztott zöldségkeverék. Amit bátran fogyaszthattok, de érdemes megnézni a hátulját, hogy az összetevőknél csak zöldség legyen!

Ne tartalmazzon:

színezéket

ízfokozót

burgonya keményítőt

cukrot

Ebben csak zöldség van. ( zöld hüvelyű bab, sárga cukkini, sárgarépa és brokkoli) Illetve brokkolit tettem még hozzá. Sóztam és fokhagyma porral megszórtam, és wokban készítettem el.

A brokkoli C és K vitaminban gazdag,alacsony a kalória tartalma, így kitűnő diéta alatt.

A zöld hüvelyű zöldbabnak szintén alacsony a kalória tartalma, és magas a rost tartalma. Megtalálható benne B1, B2, B6, K és C vitamin, folsav, kalcium, és kálium. 

A sárga cukkininek szintén alacsony a kalória tartalma, tartalmaz béta karotint, C vitamint, foszfort, káliumot, kalciumot, cinket.

A saláta jégsalátából áll, amit egy evőkanál joghurttal ízesítettem illetve fokhagyma porral ízesítettem. Van benne csemege uborka, a tetején pirított gomba, kevés tökmag, végül pedig sörélesztő pehellyel szórtam meg.A saláta a következőket tartalmazza: rostok, D, B vitaminok, foszfor, cink, kálium, szelén, cink

Csatlakozz a Fittdiéta facebook csoporthoz:

 

 

 

Write a comment