Ha nem indul be a fogyás, annak számos oka lehet. ( pajzsmirigy alul működés, hormonális betegség stb.)

De biztos, hogy egyből rohanni kell a kivizsgálásokra, ha nem tudsz fogyni? Lehet a megoldás egyszerűbb, mint gondolod. Sajnos rengeteg termék egészségesének, diétásnak van beállítva, de ez egyáltalán nem igaz. Az egészséges  életmód,diéta, fogyókúra és a helyes táplálkozás érdekében ezt a kilenc ételt próbáld meg háttérbe szorítani.

További fogyókúrás tippek, személyre szabott életmód tanácsadás,diétás étrend,fogyókúrás étrend érdekében, látogass el az oldalamra, ahol megtalálod a személyre szabott étrend csomagokat, hogy biztos elérd a célod! KATTINTS IDE!

PUFFASZTOTT BÚZA, PUFFASZTOTT RIZS

       

Ezzel kapcsolatban megosztóak a vélemények. Az én véleményem a puffasztott rizsről és búzáról, hogy bár a zsírtartalma valóban nulla, és alacsony a kalória tartalma, se rost, se fehérje nem található benne. Így nagyon hamar éhes leszel, és felesleges kalóriát vittél be. Helyette inkább készíts egy magas rost tartalmú, teljes kiőrlésű gabonákból készült kenyérből szendvicset magas fehérje tartalmú sonkával és sok zöldséggel.

GLUTÉNMENTES TERMÉKEK

Rengetegszer hallom a következőt: “Diétázom! Gluténmentes étkezem!” Mindezt olyan emberek szájából, akik NEM érzékenyek a gluténra. És ropogtatja a boltban vásárolt gluténmentes kekszet. Amiben akár több is a szénhidrát, és a cukor, mint a hagyományosban. Valamint kevesebb a fehérje, a rost, a vitamin és az ásványi anyag. Félre értés ne essék, nem azzal van a probléma, ha valaki gluténmentesen étkezik, annak ellenére, hogy nem diagnosztizálták nála a gluténérzékenységet. De ilyenkor a teendő, hogy több zöldséget, húst fogyaszt, olyan gluténmentes lisztekből süt, amelyeknek alacsony a szénhidrát tartalma, és lassú felszívódású szénhidrátot tartalmaz. Nem tartalmaz hozzáadott cukrot.

BOLTI MÜZLISZELETEK

A bolti müzliszeletek tele vannak cukorral, tehát nem sokkal egészségesebb, mintha egy sport szeletet ennél meg, vagy bármilyen csokoládét. 

ASZALT GYÜMÖLCSÖK, SZÁRÍTOTT GYÜMÖLCSÖK

Ha azt gondolod, hogy ha aszalt gyümölcsöt eszel, akkor ezzel fedezheted a napi bevitt gyümölcs beviteled egy részét, akkor rosszul gondolod. Az aszalt gyümölcsnek nincs víztartalma, és ötször vagy nyolcszor is annyi kalóriát tartalmaz mint a friss gyümölcs. Ráadásul a legtöbb boltban kapható termék még hozzáadott cukrot is tartalmaz. Fogyassz inkább friss gyümölcsöt.

A szárított gyümölcsöknek s nagyon magas a kalória tartalma, mivel magas a cukortartalma. Ráadásul tipikusan az az étel, amiből nem lehet megállni két falatnál. Egy marék banánchips 200 kalória, de nehéz ennyinél megálljt parancsolni.

GYÜMÖLCSLEVEK

Sok folyadékot kell inni, ez igaz, azonban nagyon nem mindegy, hogy mit iszunk. Az egészségesnek tűnő gyümölcslevek igen sok kalóriát tartalmaznak, akár annyit is, mint a kóla, persze annál azért jóval egészségesebbek. Ha nem szereted a sima ásványvizet, facsarj hozzá citromlevet, vagy ízesítsd mentával, de semmiképp gyümölcsléből akard fedezni a napi folyadékmennyiséget. Rengeteg felesleges kalóriát és cukrot viszel be.

INSTANT ZABKÁSA

Számomra az egyik legbosszantóbb, hogy ekkora figyelmet kap az instant zabkása. Naponta számolnak be a vendégeim, akik büszkék magukra, hogy instant zabkását reggeliztek. A helyzet az, hogy a legtöbb hozzáadott cukrot tartalmaz, így máris oda az egészséges zabkása. A zabkásást 10 perc alatt el lehet készíteni otthon, de itt érdemes figyelni pár dologra. Hány gramm zabpelyhet használsz, a tej mennyiségére ( de még jobb ha növényi tejet használsz) mit teszel a tetejére ( csokoládé, olajos magok, aszalványok) Ezek mind nagyon befolyásolják a kalória értékét. Zabkása receptek ITT.

GYÜMÖLCSÖS JOGHURT

A gyümölcs joghurtok szintén tele vannak cukorral. Helyette vegyél natúr joghurtot, és ha csillapítani akarod az édesség vágyad, keverj hozzá egy kevés friss gyümölcsöt.

BOLTI SALÁTÁK

Ha az egyébként nagyon egészséges, alacsony kalória tartalmú salátát étteremben eszed, vagy boltban veszed, szinte biztos, hogy nem fog segíteni a diétádban. Miért? Vagy egy nagy adag joghurtos, majonézes öntet lesz rajta, vagy nem sajnálják róla a különböző olajokat. Plusz valószínű, hogy lesz rajta pirított kenyérkocka, a sok sajt és bacon. Így lassan ott tart a salátánk kalória tartalma, mintha pizzát ennénk. Miközben, minden lelkiismeret furdalás nélkül, lapátoljuk a salátánkat, abban a hitben, hogy lefogyunk.

LIGHT TERMÉKEK

Még a különböző édesítőszerek és a light termékek sem jelentenek garanciát a soványságra. Általában kevesebb bennük a kalória, mégis becsapós, mivel jóval többet eszünk meg belőlük, így ez annyi kalóriát is jelenthet, mintha teljes zsírtartalmú élelmiszereket ettünk volna.

 

Személyre szabott étrend, életmódtanácsadás ITT.

Csatlakozz a Fittdiéta facebook csoporthoz:

Ez a lista nem teljes körű, és nem helyettesíti a személyre szabott, táplálkozás tanácsadást. Minden diéta megkezdése előtt kérje ki orvosa vagy szakember véleményét. 

Write a comment