Többféle, különböző diétába beilleszthető bejgli recept található a blogon. Receptek IDE kattintva. A mostani az éléskamra ünnepi bejgli lisztkeverékéből készült. A töltelék ízlés szerint variálható, én gesztenyés vörös áfonyás tölteléket készítettem. Isteni finom és paleo étrendben is tökéletes karácsonykor. A liszt tojás nélkül is felhasználható, erre receptet a zacskó hátulján találtok.

 

Ha további tippeket szeretnél, és személyre szabott életmód tanácsadást, étrendet, hogy biztos elérd a célod, látogass el az oldalamra, ahol megtalálod a személyre szabott étrend csomagokat! KATTINTS IDE!

Hozzávalók 2 rúdhoz:

Hozzávalók a töltelékhez (2 rúdhoz):

  • 400 g natúr gesztenyemassza
  • növényi tej ( pár evőkanál, hogy kenhető masszát kapjunk)
  • eritit ízlés szerint
  • rum / rumaroma ízlés szerint
  • 100 g vörös áfonya ( vagy más aszalvány ízlés és diéta szerint) ( el is hagyható)

Hozzávalók a tetejére:

  • tojás a lekenéshez
  • tojásfehérje a lekenéshez

Elkészítés:

A 4 db szobahőmérsékletű M-es tojáshoz (kb.220 g) adj 40 ml vizet, 30 ml citromlevet, 60 g eritritet és 60 g lágy kókuszzsírt. Majd keverd el a liszttel és pihentesd 20 percet hűtőben.

Addig készítsd el a tölteléket. Minden hozzávalót keverj ki. Annyi tejet adj hozzá, hogy sűrű, csomómentes masszát kapj.

Gyors mozdulatokkal gyúrd át a tésztát bambuszrost lisztes felületen.Oszd ketté a tésztát, ezután szilikonos lapon sodrófával nyújtsd kb. 3-5 mm vastagságú téglalapra. Az oldalaknál 1 centimétert kihagyva kend meg a gesztenyés töltelékkel, majd szórd meg az aszalvánnyal. A széleit hajtsd be, majd tekerd fel. Kend le előbb tojás sárgával, majd fehérjével és szurkáld meg egy villával. Átlagos sütési idő 180 fokon előmelegített sütőben 30-35 perc. 

Tápérték 17-17 szelet esetén 1 szeletben:

kcal: 70.94

fehérje: 1.49 g

szénhidrát: 9.84 g

zsír: 2.92 g

Csatlakozz a Fittdiéta facebook csoporthoz:

Write a comment