Lehet fogyni csak edzéssel vagy fontos a jól összeállított étrend?
KORONA UPDATE: A kialakult helyzetre való tekintettel a Fittdiéta Mozgásstúdiót határozatlan időre bezártam. A vendégeimmel privát online edzéseket kezdtünk el. Akár hétvégén is!
Várom az új vendégeimet, ha nincs motivációd egyedül edzeni, vagy nem tudod, hogyan állj neki.
Minden edzettségi szinten, NEM csak fiataloknak.
Ha nincs otthon eszközöd, az sem probléma.
Érdeklődni privát üzenetben: info@fittdieta.hu 
Várlak szeretettel Téged is! 🙂
Kriszti- Fittdiéta

Járok edzeni, “edzegetni” mégse fogyok?!

Végre hasznát veszem a közgazdász diplomámnak és a matekos agyamnak.. beszéljenek a számok és a tények őszintén.

Sokan járnak hozzám edzeni, azzal a céllal, hogy fogyni szeretnének. Ilyenkor mindig elmondom, milyen fontos a táplálkozás, illetve azt is, hogy tudja igénybe venni a szolgáltatásokat. A legtutibb felállás mikor valaki hozzám jár rendszeresen edzeni és az általam összerakott étrendet követi. Heti szinten tudom nyomon követni a fejlődést és a fogyást.

Egyéb esetben két dolog történik:

  1. “ Én egészségesen eszem.” ( csak nem fogysz) Tipikus diéta hibákról következő bejegyzésben.
  2. “ Hiszen járok heti kétszer edzeni, így nem lényeg, hogy mit eszek”

Ugyanaz fog történni mindkét esetben: A NAGY BÜDÖS SEMMI! Miért?

Tételezzük fel, hogy Marika heti kétszer edz, irodai munkát végez, autóval jár munkába és 10 kilót szeretne fogyni.

Azt gondolod egészségesen eszel. Egyrészt, a fogyáshoz kalória deficit kell, ha ezt rosszul állapítod meg, máris sokra mész az egészséges kajákkal.

Te tudod mennyi a kalória szükségleted?

Te tudod melyik ételek egészségesek?

Vagy melyiket mikor, mennyit, mivel kellene fogyasztani?

A személyre szabott étrend pont erre van, hogy ezeket megtanuld! 

Egy kiló zsír elégetéséhez kb. 7500 kcal deficit kell.

Mennyit égetsz el edzés során? Mondjuk 500 kcal-t? Ha közbe nyomkodod a telefonod, 50%- os teljesítményen edzel akkor 200-300 kcal-t? [KOMFORTZÓNA]

Tehát elégettél egy hét alatt a heti két edzéssel 400-1000 kalóriát. Mi történik egy hét alatt, ha nem figyelsz az étkezésre / vagy rossz a jónak gondolt étrended? Az égvilágon SEMMI!

Mi történik, ha a heti két edzést, úgy könyveled el, hogy hatalmas teljesítményt hajtottál végre és a sarki hamburgerezőben ünnepled meg? HÍZNI FOGSZ!

Egy ilyen félre evés akár 2000 kcal többlet is lehet. Ez a matekos agyammal kiszámolva barátok között is kalória többlet. Egyszerű szénhidrátból, transzzsírokból, tehát garantáltan zsírként fog raktározódni, és nem izmot építesz.

Összefoglalva a fogyáshoz a jó étrend sokkal fontosabb. A formás alakhoz az étrend és az edzés is.

Ha segítségre van szükséged, keress bizalommal. Nézd meg személyre szabott táplálkozás programjaimat.