Nagyon ritkán eszem virslit, lényegében évente egyszer veszek, újév környékén. Most paleo hotdog kiflibe tettem, isteni finom lett.
 
 
Hozzávalók (2 kis kiflihez)
  • 75 g Szafi Reform szénhidrát-csökkentett, gluténmentes kenyér és péksütemény lisztkeverék 
  • 2 g  himalája só
  • 15 g frissen facsart citromlé
  • 5 g  folyékony kókuszolaj
  • 1 db M-es tojás 
  • 50 g víz
  • + 3 g bambuszrost liszt vagy Szafi Reform szénhidrátcsökkentett, gluténmentes kenyér és péksütemény lisztkeverék a gyúráshoz és formázáshoz

Sütés előtti kenéshez :

  • 5 g tojásfehérje (természetesen kókuszolajjal is lekenhető!)

Elkészítés:

Külön edénybe mérjük ki a folyékony és száraz hozzávalókat. Ezután öntsük őket egybe és gyúrjuk össze. Pihentessük a tésztát 10 percig. Addig béleljünk ki sütőpapírral egy tepsit, és készítsük elő a kenéshez használt tojásfehérjét. Ha letelt a pihentetési idő, lisztes felületen gyúrjuk át a tésztát és osszuk 4 egyenlő súlyú darabra. Készítsünk belőlük kis gombócokat és formázzuk 15 cm hosszú bagett alakúra. Lapítsuk el őket kb. 5 cm szélesre és rakjuk a tesire. Kenjük le a tojásfehérjével (vagy kókuszolajjal) Előmelegített 200 fokos sütőben (alsó-felső program) 40 perc. Vegyük ki a tepsiből rácson hagyjuk kihűlni. Én két darab mini koktél frankfurti virslivel (nem paleo!)( glutén és adalékanyag mentes), kígyóuborkával, jégsalátával, bébispenóttal, és egy kevés paleo mustárral töltöttem meg.

Tápérték 1 darab kifliben ( töltelék nélkül)

kcal: 182.85 g

fehérje: 6.72 g

szénhidrát: 18.41 g

zsír: 6.43 g

Csatlakozz a Fittdiéta facebook csoporthoz:

 

Write a comment