Találtam a hűtőben 2 csomag hamarosan lejáró tofut, így gyorsan összedobtam 1-2 napi vacsorám. Tökéletes lehet akár gyors ebédre, vagy kisebb adagokra szedve köztes étkezésekre is ha éppen húsmentes napot tartasz.

Hozzávalók 3 kis adaghoz:

  • 2 db 180 g füstölt tofu ( Lidl-ben vettem)
  • 1 csomag fagyasztott kínai zöldségkeverék ( Lidl)
  • 2 evőkanál szójaszósz
  • só, bors
  • kömény, római kömény
  • szárított chili

Elkészítés:

A tofut apró kockákra vágtam, és wokban megpirítottam. Fűszereztem, és hozzáadtam a szójaszószt. Közben a fagyasztott zöldségkeveréket forrásban lévő sós vízben 5-8 percig főztem. ( A zacskón lévő utasítás szerint). Majd leszűrtem , és a tofuhoz adtam. Összeforgattam, és wokban pár percig pirítottam az egészet. 

Tápérték az 1 adagban, ( 3 adagra szedtem szét összesen)
kcal: 214.14

fehérje: 19

szénhidrát: 6.13

zsír: 11.34

IMG_6456

IMG_6457

Write a comment