Ha további tippeket szeretnél, és személyre szabott életmód tanácsadást, étrendet, hogy biztos elérd a célod, látogass el az oldalamra, ahol megtalálod a személyre szabott étrend csomagokat! KATTINTS IDE!

Hozzávalók 3 adaghoz:

  • 360 g csirkemell
  • 1 vöröshagyma
  • 150 g laskagomba
  • 120 g zöldborsó
  • 100 ml rizstejszín ( vagy más növényi tejszín)
  • himalájai só
  • fokhagymapor
  • rozmaring, oregánó
  • kevés olívaolaj / kókuszolaj

Elkészítés:

A zöldborsót enyhén sós vízben főzzük készre. Ha elkészült, szűrjük le, és tegyük félre. A vöröshagymát felaprítjuk, és kevés olívaolajon vagy kókuszolajon üvegesre pirítjuk. Rádobjuk a kockákra vágott csirkemellet, és fehéredésig pirítjuk. Hozzáadjuk a rizstejszínt, és ha szükséges egy kevés vizet. Fűszerezzük a sóval, fokhagymaporral, és a zöld fűszerekkel. Hozzáadjuk a zöldborsót és a laskagombát. Közepes lángon, addig főzzük, amíg a csirkemell teljesen megpuhul. Én quionával és salátával tálaltam.

Tápérték 1 adagban:

 kcal: 232.97

fehérje: 33.23 g

szénhidrát: 14.22 g

zsír: 4.38 g

 

Csatlakozz a Fittdiéta facebook csoporthoz:

 

Write a comment