Hamarosan itt a húsvét, és ilyenkor a húsvéti reggeli elengedhetetlen kelléke a főtt tojás, a sonka és a kalács. Emlékszel, amikor régen a reggeli kalácsot vagy pirítóst jó vastagon megkentük vajjal?

Azonban diéta alatt, érdemes lecsökkenteni a vaj fogyasztását, mivel magas a zsírtartalma, és nagyrészt a kevésébe egészséges, telített zsírokat tartalmaz.

Mutatok két olyan krémet, ami nagyon jól illik a szénhidrát csökkentett (mi más lenne:)) sós húsvéti kalácsodhoz, vagy a húsvéti reggelinél elfogyasztott pirítóshoz. 

IDE kattintva pedig egy szuper tojásos kenyérre valót találtok.

Ha további tippeket szeretnél, és személyre szabott életmód tanácsadást, étrendet, hogy biztos elérd a célt, látogass el az oldalamra, ahol megtalálod a személyre szabott étrend csomagokat! KATTINTS IDE!

Hozzávalók a sonkás kencéhez ( 2 adaghoz):

  • 70 g főtt füstölt sonka
  • 60 g light sajtkrém ( aldi)

Elkészítés:

A sonkát vágjuk apró kockákra. 50 g sonkát a sajtkrémmel tegyük egy magas falú edénybe, és botmixerrel pürésítsük krémesre. Ha nagyon sűrű adjunk hozzá egy evőkanál vizet. A maradék kockázott sonkát keverjük hozzá. Pirítósra, vagy szénhidrát csökkentett kenyérre, kalácsra kenjük.

Tápérték 1 sonkás kence adagban:

 kcal: 62.2

fehérje: 9.65 g

szénhidrát: 1.17 g

zsír: 2.05 g

Hozzávalók a spenótos kencéhez ( 2 adaghoz):

  • 20 g spenót
  • 100 g light cottage cheese
  • himalájai só
  • fokhagymapor

Elkészítés:

A spenótot egy serpenyőben fonnyasszuk meg, adjunk hozzá fokhagymaport és a sót. Ha kihűlt aprítsuk fel, és keverjük hozzá a cottage cheese-t.

Tápérték 1 spenótos kence adagban:

kcal: 36 g

fehérje: 6.23 g

szénhidrát: 1.18 g

zsír: 0.48 g

 

Csatlakozz a Fittdiéta facebook csoporthoz:

A receptem a Peakshop oldalán is megjelent.

Write a comment